Результати анкетування №1
Провідною
метою проведеного дослідження було визначення стану використання маркетингових механізмів в
діяльності обласних навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти.
В анкетуванні взяли участь респонденти,
педагогічний стаж яких від 1 року до 40.
·
Із системою післядипломної освіти вони пов’язані таким чином: працюють в обласному інституті післядипломної
педагогічної освіти - 70,15%, підвищують кваліфікацію - 29, 85%.
·
Поняття "Маркетинг освітніх послуг"
знайомі 80,60% респондентам, ненезнайомі - 19,40%.
·
Були перелічені такі освітні послуги, що надає
навчальний заклад респондентів (загальні, провідні):
Підвищення кваліфікації вчителів, спеціалізація, надання другої вищої
освіти, дистанційна освіта, спецкурси, тематичні та профільні курси, усі види
методичної роботи, семінари, тренінги, консультації, проведення вебінарів,
супровід молодих вчителів, моніторинговий сервіс, підготовка до ЗНЗ,
організація пробного тестування, організація та супровід наукових досліджень,
проектна діяльність, проведення телеуроків, навчання SMART-технологій; Навчання
і вихованння дітей, гурткова робота, надання повної загальної освіти,
формування загальнноосвітніх компетентностей, проведення курсів за вибором,
робота факультативів, спортивні секції, надання індивідуальних консультацій,
робота з батьками.
·
Інформація про освітні послуги, що надає
навчальний заклад післядипломної педагогічної освіти розповсюджується за
допомогою Інтернет (сайт, портал, блоги та ін.), власний журнал, у фахових виданнях, друкованої продукції навчального закладу, місцевій пресі, на телебаченні, радіо та ін.
|
Категория: Мои статьи | Добавил: ZoRya (09.09.2011)
|
Просмотров: 1651
|
|