Зміст модулю ІІ розкрито у статтях та презентації, які розміщено за посиланням:
Статті:
http://tme.umo.edu.ua/docs/3/10ryabmr.pdf
http://tme.umo.edu.ua/docs/5/11ryameo.pdf
http://tme.umo.edu.ua/docs/8/22.pdf
http://narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=977
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1K0D9RAFM3YCvmn3gPil7M59HssUjX2QWXQpH5gjbFEc/edit
Питання для самоперевірки:
- Дайте визначення поняття «маркетинг» та « освітіній маркетинг».
- Розкрийте сутнісні характеристики маркетингу в економіці.
- Які провідні риси маркетингу в освіті?
- У чому принципова відмінність економічного маркетингу від освітнього?
- Які дослідження проводяться за допомогою маркетингового механізму їх здійснення?
- Дайте характеристику SWOT – аналізу.
- Дайте характеристику PEST – аналізу.
- Зазначте, що таке інформаційна культура керівника?
- Як полегшує використання комп’ютерної техніки проведення маркетингових процедур?
Практичні завдання
- Знайдіть приклади використання маркетингових технологій у інших сферах діяльності людини.
- Розробіть опитувальну листівку.
- Знайдіть у мережі Інтернет веб-сторінки, що присвячені маркетинговим дослідженням.
- Заповніть таблицю:
Характеристика
Параметр
|
Навчальний заклад
|
Суб’єкти навчально-виховного процесу
|
Дослідження ринку і проведення аналізу вимог якості освітньої послуги
|
|
|
Сутність освітньої послуги
|
|
|
Механізм реалізації освітньої послуги
|
|
|
|