|
Тема 2
Перевірте розуміння теми!
Питання для самоконтролю
- Дайте визначення поняття «маркетинг».
- Розкрийте сутнісні характеристики маркетингу в економіці.
- Які провідні риси маркетингу в освіті?
- У чому принципова відмінність економічного маркетингу від освітнього?
- Які дослідження проводяться за допомогою маркетингового механізму їх здійснення?
- Дайте характеристику SWOT – аналізу.
- Дайте характеристику PEST – аналізу.
- Зазначте, що таке інформаційна культура керівника?
- Як полегшує використання комп’ютерної техніки проведення маркетингових процедур?
Практичні завдання
- Знайдіть приклади використання маркетингових технологій у інших сферах діяльності людини.
- Розробіть опитувальну листівку.
- Знайдіть у мережі Інтернет веб-сторінки, що присвячені маркетинговим дослідженням.
- Заповніть таблицю:
Характеристика
Параметр
|
Навчальний заклад
|
Суб’єкти навчально-виховного процесу
|
Дослідження ринку і проведення аналізу вимог якості освітньої послуги
|
|
|
Сутність освітньої послуги
|
|
|
Механізм реалізації освітньої послуги
|
|
|
|
Категория: Мои статьи | Добавил: ZoRya (20.12.2014)
|
Просмотров: 457
|
|
|
Наш опрос |
|
Статистика |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мониторинг |
Comments: 22 Forum: 14/60 News: 31 Downloads: 8 Publisher: 18 Guestbook: 61 |
|